vrijdag 30 januari 2015

CAL " A Block Week" 2014

Tijdens  het haken van de May Pole square kwam ik er achter dat dit een deeltje van een CAL "a block a week" in 2014 was. 

Op de site van Dedri, lookatwhatimade kun je meer informatie en patronen vinden. Het zijn Amerikaanse patronen. 

http://www.lookatwhatimade.net/crafts/yarn/crochet/block-a-week-cal-2014/block-week-cal-2014/

Het zijn er in totaal 45. De meeste patronen kun je gratis downloaden.

Er worden ook nog drie bonus patronen gegeven waardoor je in totaal 48 verschillende squares  zou kunnen haken. Omdat niet alle squares even groot zijn is er een lijst met alternatieve laatste toeren op de website te vinden.
Ook wordt uitgelegd hoe je de squares aan elkaar kunt zetten.

Zo is het eind resultaat geworden.





Square 38 heb ik voor jullie vertaald. Er volgen er meer, maar je moet wel even geduld hebben voordat je mijn eind resultaat kunt zien. 

Ik verwacht niet dat ik alle patronen ga vertalen, dus voor een deken haak ik twee of drie dezelfde squares.  De volgende square wordt de Odyssey square

Hieronder zie je May Pole in dezelfde kleuren, maar toch weer anders. Ook heb ik de donker bruine kleur weer gebruikt. Het worden nu vier kleuren squares.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten