zaterdag 22 augustus 2015

Patroontje



Zoals je hebt kunnen lezen is mijn sprei op de rand na af. Ik heb nu erg veel zin in een nieuw project. De rand moet nog maar even wachten. Een rand haken van een sprei vind ik ook een warm werkje. Ik stel dit uit tot in het najaar of winter. Lekker als buiten de wind aan de luiken schudt, met een warme deken op mijn knieƫn.

Dus ik ben op het internet aan het speuren gegaan.

Ik kwam een gehaakt colbert op een Russische site tegen. Met zowel patronen in het Russisch en Japans. Gelukkig ook met haakschema op www.stranamam.ru. het betreft dan post/5189256/

Ik ben hier hele maal weg van en wil een vest maken. Het achterpand is af. Helaas is het garen in deze kleur niet meer leverbaar. ( cotton van Zeeman). Hopelijk heeft zeeman in het voorjaar weer lichte kleuren in het assortiment.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten