zaterdag 15 augustus 2015

Sprei bijna gereed

Enige tijd geleden kreeg ik een mail van Melinda Miller. Je weet wel de ontwerpster van die mooie squares zoals Pretty Petals, Popcorn Parade en dergelijke. In mijn in wording zijnde sprei heb ik acht van haar ontwerpen gebruikt.  Vijf daarvan heb ik in het Nederlands vertaald.
Melinda vroeg of zij mijn vertalingen toe mag voegen aan haar ontwerpen, waarvan zij op Ravelry het patroon gratis aanbied. Natuurlijk mag dit. Een hele eer.

Hieronder zie je mijn sprei nadat ik alle vierkantjes aan elkaar gehaakt hebt. Nu op zoek naar een mooie rand. Ik denk dat ik daarbij niet alle kleuren gebruik. Het is al "druk" genoeg.
Ik heb 66 vierkantjes gehaakt. En zoals je ziet heb ik nog niet alle draadjes weggewerkt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten